среда, 28. децембар 2022.

KNJIGA ŽIVOTA

... a priča teče dalje (43)




Čudesna je Knjiga Života! Do poslednje stranice, gde je zadnja reč Sudbine, nikada ne stignemo sa očitavanjem zapisa. Tajnu ponesemo u Večnost. 

Otvaram poklon gospođe Irene Milošević, supruge urednika STV USA Veroljuba Miloševića. 




Simbolika prolaznosti i tereta krsta. Boje zemlje... Spremila ga je da mi preda na proslavi 20 godina STV USA u junu 2022. godine. Nisam bila prisutna. Obećala je da će mi ga poslati. Očekivala sam. Javila mi je da se zagubio. Kada ga je pronašla nije se osećala dobro. Nije poslala... Preminula je 25. novembra 2022. godine, mirno, u stanu, pored svog supruga. "Otišla je sa spokojem na licu", rekao mi je Veroljub.

U vreme darivanja, 25. decembra 2022. godine, Veroljub mi šalje paketić. Preplavile su me emocije. Irenu sam upoznala u dva duža telefonska razgovora. Pamtim njene reči, boju glasa... I kao da sam je znala oduvek. 


Godovi na isečenim stablima... Na knjizi, veličine dlana na ruci, suvo cveće kao balzamovano... Promišljeno, mnogo rečeno! 
Umetnica. Penzionisani dizajner na RTS-u. Esteta.

Otvaram Knjigu.
 

Piši i slikaj
svoje lepe misli
           
            Irena


Odakle da počnem? I šta će pisati na poslednjoj stranici Knjige Života, draga Irena?



Irena Milošević
Foto: Veroljub Milošević

Priredila: Nadica Janić

2 коментара:

Veroljub Milošević-Mališa је рекао...

"iza svakog uspešnog čoveka nalazi se žena" Iza mene je stajala Irena. Nije me napravila uspešnim čovekom, već samo "ČOVEKOM" Hvala ti draga moja.
Nadice draga hvala ti na, na, na ... Veličanstveno.



anima.art је рекао...

Hvala, poštovani prijatelju Veroljube, na komentaru.