недеља, 27. фебруар 2022.

ROĐENDAN


Na svaki moj rođendan je drugačije vreme. Sećam se još od detinjstva. Danas je hladno, tmurno… Nikada nisam pravila slavlje od tog dana. Kome značim u životu seti me se, čestita mi. Najrođenijih, roditelja i sestara više nema, ali se ja njih i njihove pažnje setim. Tako smo na ovaj dan zajedno. Gledam u nebo i šapnem njihova imena. Verujem u postojanje njihove energije. Samim tim što mogu da ih vidim i čujem dušom u onom prošlom vremenu oni su za trenutak i u ovom vremenu. Tačno je što kažu da čovek nije mrtav (i onaj upokojen i onaj koji opstaje među živima) sve dok ima neko ko ga se seti.
 



Na štafelaju je moja slika "Ženska duša". Smirenost i spokoj. Daje mi samopouzdanje i volju da nastavim da slikam. To je i moja želja upućena Nadici, večitoj devojčici koja voli da se igra.

VITA

Otvori oči, Vita!
Neka Božanska Svetlost
otvori vrata tvoje duše.
Neka iz njenih tajnih odaja
duh slobode izroni
i osvetli ti put.

Širom otvori oči, Vita!
Pruži ruke i prihvati vetar.
Digni glavu i pogledaj u sunce.
Grli mesec i šapući zvezdama.

Vita, ne stari duhom.
Ne poklekni pred bolom.
Opraštaj, pomiluj pogledom…
Rane u duši Svetlost leči.

Nadica Janić

Нема коментара: