субота, 7. октобар 2023.

ODA ŽIVOTU


Iz sveske na široke linije (23)




Foto: Nadica Janić

Divan jesenji dan. Miholjske zadušnice. Groblje je za mene mesto lepote i smirenja. Tišina. Miris sveća. Lagani koraci nosioca uspomena u susret lebdećih duša.

Sređujem suprugov grob. Umro je 29. maja 2023. godine. Mirno, u svom krevetu, u zoru. Teška bolest ga nije dugo razarala. Pomagala sam mu koliko sam mogla. I ispratila na večni počinak. Nisam plakala. Ne plačem ni sada.

Nastavljam da živim u radosti buđenja i lepoti dana. A mesto gde ću i ja večno počivati čeka me. Biće dva imena i dve slike dva bića koja su proživela svoje skromne živote u punoći stvaranja, ne samo materijalnog, u punoći stvaranja i obnove života kroz našu ćerku Drenku i njenih petoro dece: Vuk, Bogdan, Nikola, Dušan i Ana.


Nadica Janić

Нема коментара: