петак, 13. септембар 2024.

SNAGA DUHA



 "Put do Večnosti"
(akril; 13 x 10 cm)
 Autor: Nadica Janić

Ništa nije nemoguće!

Energija Stvoritelja je u nama.
Božja promisao nas prati.
Put nam je određen
i teret iskonskog krsta dat
prema snazi našeg tela i duha,
prema volji da se odupremo iskušenjima
i zavodljivosti zla.

Nadica Janić



„Kad sam bila mlada, mnogo mlađa nego danas,
nikad mi nije bila potrebna ničija pomoć ni na koji način.
Ali sada su ovi dani prošli, nisam toliko samouverena.
Sada sam otkrila da sam se predomislila.

Otvorila sam vrata. Pomozi mi ako možeš,
i poštujem što si tu.
Pomozi mi da se vratim na zemlju.
Molim te, pomozi mi.

A sada se moj život promenio, na mnogo načina.
Čini se da moja nezavisnost nestaje u izmaglici.
Ali s vremena na vreme, osećam se tako nesigurno
i znam da mi samo trebaš…“

Нема коментара: